ERP systém KARAT
Komplexní podnikový ERP systém KARAT je určený pro řízení společností z oblasti výroby, obchodu, služeb a servisu. Má bohaté funkce, a přitom je cenově dostupný. Dokáže se přizpůsobit potřebám každé firmy, které umožní další růst a rozvoj.
Moderní uživatelské rozhraní
Je vyvinuto za použití nejmodernějších technologií společně se specialisty z ČVUT Praha a uživateli IS KARAT. Uživatelé si mohou volit z alternativních grafických skinů. Pro tvorbu uživatelských dashboardů lze využít aplikaci Nástěnky, která obsahuje i živé miniaplikace se systémem automatických notifikací.
Soulad s legislativou
Samotný vývoj ERP systému KARAT je certifikován dle normy ČSN ISO 9001:2008 a je v souladu s účetní a daňovou legislativou České republiky a Slovenska. ERP systém KARAT pravidelně prochází nezávislým auditem.
Technologie
Technologicky stojí aplikace na nejmodernějších nástrojích od společnosti Microsoft. Jako úložiště dat slouží výkonný MS SQL Server využívající transakčního zpracování dat. Aplikační server je vytvořen v prostředí .NET Framework 4.0 a umožňuje distribuci výkonu na více HW zařízení. Pro tvorbu klientského prostředí je využit nový grafický systém Windows Presentation Foundation (WPF).
Modularita
Informační systém KARAT je navržený tak, aby se plně přizpůsobil procesům, které u zákazníka probíhají. Jednotlivé programové moduly je možné provozovat samostatně, nicméně síla IS KARAT je právě v detailně propracovaných vazbách mezi jednotlivými programovými moduly a programovými akcemi, které v konečném důsledku značně usnadňují a zefektivňují práci uživatelů.
Jednoduché úpravy funkčností
Díky integrovanému vývojovému prostředí KARAT Modeler lze provádět jakékoliv úpravy stávajících a vývojových funkčností přímo v prostředí zákazníka. V případě proškoleného správce můžete navíc KARAT Modeler plnohodnotně využívat i ve vlastní režii.
Komunikace s okolním světem
Aplikace ve standardu podporuje komunikaci s MS Office, externími on-line i off -line mobilními terminály a zařízeními pro sběr dat. Dále je integrována podpora řady formátů elektronických dokumentů, EDI komunikace, technologie MS SharePoint, komunikace s portály veřejné správy a další.
Technická podpora
Kromě vyspělého ERP systému nabízíme jistotu kvalitního servisu a uživatelské podpory. Zákazníkům garantujeme minimální doby odstávek a podporu 24/7. Ke spolehlivé komunikaci se zákazníky a řešením jejich požadavků pomáhá helpdesk - aplikace KARAT Assistance.